søndag den 25. september 2016

"Ræs" i Roskilde






I dag skulle Yrsa så til "eksamen" ved MG-klubbens klubmesterskab i manøvreprøver ved Roskilde. Hun bestod! Det er blevet en helt anden bil at køre i, med de ca. 60 kg ekstra foran vil den helst ligeud i svingene, men jeg tror det går med lidt øvelse. Der er kommet mærkbart mere træk i den og jeg tror jeg ændrer lidt ved hjulindstillingen foran, for at forbedre indstyringen i sving.

Teknisk bestod den også med "0" fejl og den drypper ikke engang olie. Og ja, der er altså olie på!

Klubben bruger seeding til  indplacering i de tre klasser og jeg var nu pga. tidligere resultater endt i ekspertklassen sammen med bla. min bror. Det gik ikke så ringe endda, jeg fik en 3. plads og storebror blev nr. 2. Det skal lige nævnes at en Cooper S og et par Lotus, kørte meget hurtigere i begynderklassen. Det er kun dem der kører MG der kan deltage i klubmesterskabet, fint nok og vi andre er glade for at vi må deltage. Tre af os der kører i "andre mærker" er også medlemmer i MG-klubben, for man må da støtte en klub hvor der "sker noget".





Dagens kedelige nyhed var at vi ikke længere kan låne området ved Skælskør, da det er lejet ud til opmagasinering af jord. Jeg håber at vi finder et andet sted, for nu havde vi det lige så sjovt.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar