tirsdag den 24. maj 2016

Triumph-Sport Bogense


Klik for video



Søndag var jeg i Bogense og køre manøvreprøver på køreteknisk anlæg. Arrangementet er et samarbejde mellem MG og Triumph Klubben og vi var 20 der mødte op til start.

Jeg bliver åbenbart ikke regnet som begynder længere, så arrangørerne havde rykket mig en klasse op.

Der er flere måder at regne resultater ud på og her bruges et pointsystem ud fra placeringen på de forskellige prøver. Man bruger den bedste placering af tre gennemkørsler af hver prøve. Efter denne metode endte jeg på en delt tredieplads i klassen. Det var jeg særdeles tilfreds med, efter jeg både havde væltet et par kegler og haft problemer med benzintilførslen undervejs.

Da jeg fik resultatlisten, lavede jeg en udregning med totale tid, på de tre hurtigste gennemkørsler. Jeg synes denne metode er mere reel og i min klasse vendte det lidt op og ned på resultatet. Bla. havde jeg den næsthurtigste tid i klassen og nr. 11 ud af de 20 deltagere!


klik for video


"Når enden er god er alting godt" MEN Heraldens motor har det ikke godt, så nu bliver den taget ud og adskilt, så den kan blive klar til næste løb d. 25 juni.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar