fredag den 8. januar 2016

KLAP&LYGTER


 I dag fik jeg udskiftet de rustne forlygter, jeg havde flere sæt Hella H4 på hylden. Det er vist heller ikke nemt at finde nogle med buet glas og det er jo nemt at lave kompromisløsninger, når man slipper for at give penge ud!

 Den Ford sprinklerbeholder generede mit øje, hvergang jeg åbnede motorhjælmen. Den var sat på beslaget med gaffatape og beslaget hang og dinglede i en plaststrip.


 Det her ligner vist mere den originale montering og det ser også bedre ud med den originale Lucas sprinkler.

------------------

Jeg måtte afmontere handskerummet for at komme til boltene til sprinkleren, men klappen hang i forvejen og raslede fordi låsebeslaget manglede en skrue. Jeg opdagede også at beklædningen på klappen var revnet og så bli´r man altså glad for at man har hentet et par reservedelsbiler i Jylland. Jeg har foreløbigt ikke købt noget til bilen, det hele lå på mit lager. Jeg har brugte dele fra 4-5 ophuggede saloonmodeller liggende, alle mk2 dele skal væk her i foråret, så sig til hvis der er noget du mangler.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar