onsdag den 1. april 2015

Situationsrapport

Det ser godt ud med et nyt frontpanel og malede gummifendere, men udover det kan man næsten ikke se jeg har brugt et par måneder på at lave den klar til syn.

Bremserne bagi er nu også i topstand, med nye slanger, hjulcylindre og håndbremsekabel.

Jeg måtte selvfølgelig også lige renovere speederpedalen. Hullerne til akslen var slidt til 3 gange den oprindelige diameter og jeg har også monteret ny returfjeder.


Det nye panel jeg havde på lager til mit kommende 1200 Cab. projekt, blev i dag lakeret og monteret.
Jeg kunne ikke nå at reparere det der hører til bilen, det er nok også nemmere at spare sammen til et nyt.

Jeg har også fået tanken monteret, så nu mangler der bare rengøring og montering af nye tæpper, samt sæderne.
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

SIDSTE NYT: Jeg har lige været i garagen og selvfølgelig kunne tanken ikke holde til at blive af og påmonteret, gulvet sejlede i benzin. Det her vil sgu ingen ende tage!

Nu håber jeg at jeg har en tæt på lager, bilen SKAL til syn på tirsdag.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar