lørdag den 30. marts 2013

Det støver stadig

Jeg hader spartelarbejde, men det går langsomt fremad. En af de større opgaver er at få højre bagskærmkant til at ligne den venstre. Det har vist sig at pedellens tavlelak er utrolig hård at slibe i, det har har jo så den fordel at det begrænser antallet af gennemslibninger.

Så er den klar til grundmaling.

Spændingen stiger, jeg ved ikke om tavlelakken koger op når jeg begynder at sprøjte akrylfyller på!


Så fik den tre sprøjtelag og nu er der vist ikke flere levende edderkopper i garagen! I morgen står den så på håndslibning af hele bilen og derefter den sidste gang lak. Det skulle jo blive godt vejr i morgen, så jeg kan stå udendørs og slibe døre og paneler mens lakken tørrer. Panikken er begyndt at brede sig hvis jeg skal ud og køre i den næste søndag, men der jo en hel uge endnu!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar