søndag den 19. august 2012

En solskinshistorie

annonce taget fra youngtimer.dk
Sikken et vejr at være ny ejer af en cabriolet i. Årets sommer faldt vist på denne weekend. Jeg købte den fredag i København og fyldte tanken op i Glostrup (29,5 liter). Det blev til 240km i det gode vejr og tanken er stadig kvart fuld! Bilen vejer jo ca. det halve af en ny mellemklassebil og vægten har jo stor indflydelse på forbruget. Jeg er spændt på at høre hvad der er gjort ved motoren, for den yder en hel del mere end den i min tidligere Spitfire.
bemærk det avancerede kølesystem




Vi var på Enø i dag, sammen med en veteranbilklub jeg er medlem af og Heralden vakte sikkert en del forundring, hvordan kan man dog sælge sådan en flot MG for bytte den ud med en matgrå halvfærdig Herald. Jeg håber de fleste bedre kan se komikken til foråret og jeg synes ihvertfald den er mange gange sjovere at køre i. Opgaven var jo at finde en kørende rustfri bil uden tag, hvor der kan monteres et par gode sæder, her fik jeg det hele plus en hurtig bil med plads til børnebørnene.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar