Nu må jeg vist være parat til at modtage lidt mobning fra min venner med MG, som jeg har drillet med at de kørte i en baghjulstrukket Morris Marina 1800, dog med en pænere karrosse.
MGBén har jo samme fordel som Spitfiren, næsten alle reservedele kan skaffes og de fleste er også til at betale. Hestevognsfjedrene minimerer jo også antallet af bevægelige dele! Nu får den en chance og vis den vinder ved nærmere bekendtskab, beholder jeg den nok mindst til PIén bliver færdig, engang ude i fremtiden.
Velkommen i klubben Dich, bestående af dem der er gået fra Triumph over til den mørke side:-) Den bliver du glad for! Og den ser rigtig fin ud, ingen grund til at undskylde den! Stumperne er iøvrigt endnu billigere end Triumph, og den er mere komfortabel at køre i end spit og gt6! Kommer der flere billeder?
SvarSletJa, den er nok ikke så ringe endda, som i siger ovre vestpå. Der skal nok komme flere billeder, dem ovenfor er fra sælgerens hjemmeside og bilen står ude i mørket og tikker, efter 130km kørsel hjem fra Nordsjælland!
SvarSlet