mandag den 21. maj 2012

Hvad nu

De fleste der kender mig bliver måske ikke overrasket over hvad jeg gjorde idag, men jeg er dog selv en smule rystet.     JEG HAR SOLGT MIN SPITFIRE.
Den har aldrig kørt bedre og solen skinner, jeg må jo være lidt småskør (jeg skrev det selv). Jeg har jo et stående PI-projekt, der nok ikke bliver kørende foreløbigt, så hvad skal jeg nu køre I. Nå, det vil tiden vise. Jeg har dog ikke planer om at beholde bilen jeg får i bytte. Det er en 81 år gammel Ford, endnu et argument for at jeg er lidt småtosset! Hvis du ved hvor der står en kørende Herald/Vitesse, der kan købes, er jeg måske interesseret.

2 kommentarer:

  1. ja så er det jo bare at få PIen ud på vejene...
    Indtil da har du jo også en fin MKII Saloon !!

    SvarSlet
  2. Ja, nu du skriver det :o)

    Tillykke alligevel - så er der mere tid til PI'en (og som Daniel skriver: Nyde din mk 2)...

    SvarSlet