mandag den 24. januar 2011

Nu igen!

Jeg "kom til" at købe en ekstra Triumph i dag. Det er en 2000 mkII fra 1975 og det der er mest OK på den er nok nummerpladerne! Den tidligere ejer har haft den i mange år og kunne derfor fortælle en masse om hvad der var godt og skidt ved den. Den er indkaldt til syn, men min plan er at hugge den op. Den klarede hjemturen på 60 km fint og efter sådan en køretur ved man jo hvad der er værd at genbruge. Jeg bliver forøvrigt nød til tage turen mindst en gang til med trailer, da der følger en masse nye og brugte reservedele med i købet.
Så hvis der er noget i mangler, er i velkomne til at ringe til mig. Det er jo kun de dele der også passer på en
mkI jeg kan bruge.

og så det løse.


9 kommentarer:

  1. Dirch den kan reddes da!! ok den er lidt mullen kan jeg se...
    jeg kan godt bruge en midterkonsol hvis den ikke er flækket...og mit eget rat er flækket....

    jeg er jo MKII mand, så der er masser af gode stumper!! har den stromberg eller HS4 ?

    er det en 2000 MKII eller en TC ? eller måske 2500S ??

    SvarSlet
  2. Jeg har da også regnet med, at du er aftager til en masse mkII dele. Kom og kik og tag evt. anhænger med!
    Det er en 2000 MKII, den er født med HS4 som jeg lige gemmer til jeg får liv i PI-anlæget. Jeg har købt 2 sæt stromberg med, som jeg ikke skal bruge. Jeg er forøvrigt lige kommet hjem, med et stort læs ekstradele. Jeg sætter nok lige lidt flere billeder på. Du er velkommen til at ringe til mig på 2084 8940

    SvarSlet
  3. Da den har stelnummer ML og lavere end 9000. Må det være en 2000 MKII facelift, da TC modellen starter ved stelnr. ML20000.

    SvarSlet
  4. Hej Dirch. hehe så købte du den. jeg talte med ham for et stykke tid siden og han mailede nogle billeder, meen syntes alligevel der var lidt for megen rust til vi ville hente den, men helt sikkert er den penge værd i stumper hvis man står og skal bruge noget af det. Hvad med de 2 ure der er vist med hvid skive, er det noget som er til salg.

    SvarSlet
  5. Hej Dirch,
    jeg ringer her en af dagene - jeg skal lige have omrokeret lidt på "lageret" så jeg kan se hvad der kan blive plads til!

    SvarSlet
  6. Hej Tonny, de to ure til en 2000 før 1966, må da næsten være lige så meget værd som bilen! Men du kan jo prøve at gi´ et bud.

    SvarSlet
  7. Hej Dirch,

    Bliver spændende at tage motor mv. ud - men lad mig lige komme ind i februar... måske weekenden omkr. d. 12?

    Læg lidt flere billeder af dele/pladedele op på din blog - det er jo næsten som at følge andre pakke deres gaver op til jul!!

    SvarSlet
  8. Der fulgte kun venstre forreste bund med af pladedele, men jeg har ikke fået den med hjem. Sælgeren ringer til mig når han har fundet mere, så jeg er også spændt på om der er flere "gode gaver" på vej. Jørgen har lige været på besøg og jeg får forresten også en dårlig 2000 mk1 motor senere, som Jørgen skal ha´til reservedele.
    De nye dele var gummilister til døre og frontrude, som jeg alligevel skulle have købt.

    SvarSlet
  9. Uha Dirch det er jo virkelig bedre end juleaften det her....

    glæder mig til at se bunken!

    SvarSlet