tirsdag den 29. december 2009

Hvem er Glad.......(det er mig)

Lige en "kort" præsentation: Jeg er en 55-årig bilentusiast der bor på Vestsjælland. Min interesse
for gamle biler startede i 1984, da jeg fik en Morris 1000 1962 (med startsnor) af min kones bedsteforældre. Da den aldrig havde været til syn, måtte jeg jo investere i et svejseværk og se om jeg kunne lære at lave pladearbejde! det lykkedes. Efter tre år med Morrisèn blev jeg tilbudt en
Opel Kadett A, jeg arbejdede på det tidspunkt som sælger hos den lokale Opel-forhandler og så
kører man da Opel! Efter ca. 8 år med Kadettèn som konebil, blev den skiftet ud med en gammel
Alfa Romero 33TI (+et nyt svejseværk). Da de fleste 50-årige mænd jo drømmer om en åben bil (og nogle få gør noget ved det) købte jeg for nogle år siden en Talbot Samba Cabriolet der viste sig at være min hidtil største opgave ca. 500 timers rustarbejde lakering mv. den kørte faktisk rigtig godt. Efter 4 år med Samba´en, blev jeg på en solskinsdag i Maj, ringet op af en der havde beundret den et par år før hos en fælles bekendt, hun gav mig et tilbud jeg ikke kunne sige nej til!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar